Commercieel denken en handelen

”Trots zijn op de organisatie leidt tot betere ambassadeurs’

Wilt u ook dat uw medewerkers  zich zekerder voelen in hun commerciële gedrag?  Concretere handvatten hebben om commercieel te opereren? Dat ze beter in staat zijn om proactieve verkoopgesprekken te voeren, trots zijn op hun organisatie en de producten en diensten van uw organisatie goed kennen?

4rce kan een programma op maat aanbieden waarin aandacht zal zijn voor:

  1. Bewustwording: de medewerkers en de organisatie dienen zich als eerste bewust zijn van het belang van commerciële doelstellingen.
  2. Gedragsverandering: vervolgens zal vanuit de bewustwording gewerkt worden aan de gedragsverandering. Deze betreft zowel de medewerkers als de leidinggevenden en de organisatie.
  3. Borging: om ervoor te zorgen dat de gedragsverandering duurzaam is, kan niet volstaan worden met een éénmalige training. Er moet onderhoud gepleegd worden. Bijvoorbeeld met behulp van coaching en vervolgtraining.

 

Competenties waarop ingezoomd zal worden:

  • Klantgerichtheid
  • Onderhandelen:
  • Assertief optreden
  • P resenteren
  • Adviseren

Aanpak

De training bestaat uit anderhalve dag  training. Met een interval van twee weken tussen de trainingsdag en het trainingsdagdeel.

Tijdens de training staat ‘doen’ centraal. Theorie en praktijk worden in hoog tempo afgewisseld.

Er wordt via verschillende werkvormen geoefend op basis van ‘real life’ situaties.

 

 

 

 

Meer weten? Neem contact met mij op: 06 22 979 244 of mail naar: agnes@4rce.nl